kräftskiva

Gårdagen hade inte kunnat vara mer lyckad!! Jag och John tog en lång sovmorgon och åt sedan en jätte stor frukost som bland annat bestod av äggröra!!! En film senare så bestämde vi oss för att ta en liten tripp in till stan för att besöka lager157 och stadium outlet där jag fick med mig ett par spring tights. 
Igår kväll så var vi på kräftskiva, vi skrattade, dansade och åt kräftor hela kvällen med mina kusiner och vänner! 
Idag har jag och älsklingen bara tagit det lungt och gått en promenad för att hämta bilen och nu tänkte jag städa lite innan jag fixar inför kommande veckan. 
jag och mina bonus systrar igår på kräftskivan! 
jag och john! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback