2012

Snart är 2012 slut, jag tycker faktiskt att 2012 har varit ett av dom bästa åren. Jag ser väldigt mycket fram mot 2013 men det kommer bli så mycket som ändras. Jag börjar gymnasiet, en helt ny skola med helt nya människor men det ska bli riktigt skönt och roligt. Men även synd för jag har kommit så nära med mina vänner och vi kommer inte träffas så mycket. 
 
 
Här är några bilder från mitt 2012:
en av dom första bilderna från 2012.
Fotade lite. 
jag bakade beskvier.
jag var i New York i februari. 
Jag och Cornelia i Central Park. 
Vi satt på trappen utanför Metropolitan som dom gör i Gossip Girl!!!
Vi var uppe i Empire State. 
Jag kan visa mer bilder sen i ett annat inlägg. 
jag och min pojkvän.
jag och familjen var och fiskade i en liten sjö.
fotade lite.
jag var i säfsen en helg. 
Jag var i Rom med konfirmationen! 
En till bild från Rom.
Midsommarafton. 
jag och min kusin. 
jag.
Jag var i Halmstad med John och hans familj.
Jag var i Varberg.
min kusin gifte sig.
Jag, Cornelia och Johanna var en helg på Cornelias ö. 
Hanna var hos mig, vid kollade på LOL två kvällar i rad. 
började nian och vi hade en klassdag.
Va med mina vänner.
Hade en fotodag. 
Jul! 
 
Och snart är det nytt år igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback